تولید محتوا به زبون آدمیزاد

مقدمه تولید محتوا به زبون آدمیزاد

با سلام خدمت دوستان عزیز همراه تیم بلاگ ایکس ، در محتوای تولید محتوا به زبون آدمیزاد به شما میخوایم توضیح بدیم که محتواتون رو به چه صورت بنویسید عامیانه و یا رسمی در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد لطفا همراه ما باشید و مارو فالو کنید 🙂

 

 

مخاطب مثل خودته

ببین دوست من تویی که تولید محتوا میکنی بدون فردی که این پستت رو میخونه مثل خودته پس سعی نکن جوری بنویسی که طرف بره تو اینترنت معنی کلمه فارسیتو پیدا کنه راحت بنویس تا مخاطب باهات راحت باشیه 🙂

 

 

قدیما اینجوری نبوده

درسته قدیما هرکس رسمی تر مینوشته بهش بیشتر اعتماد میکردن ولی حالا چی؟ الان هرکسی بتونه مخاطبش رو خوشحال کنه و احساس راحتی براش ایجاده کنه برنده میشه . الان برند های معروف اسنپ ، دیجیکالا و همراه اول دیگه دارن به زبون محاوره ایی تولید محتوا انجام میدن 🙂

 

 

کجا رسمی باشم؟

خب سوال خوبیه ولی اصلا پیشنهاد نمیشه که رسمی باشی و سعی کن راحت حرف بزنی ، در صورتی رسمی باش که پیج اینستاگرام شرکتت هست و یا برای سازمانی کار میکنی و مجبوری اون دیسیپلین سازمانیتو حفظ کنی در غیر این صورت خودمونی تر بنویسی بهتره برای پیجت 🙂

 

 

با محتوا خودت بشناسن

جوری محتوات رو بنویس که با خود واقعیت اشنا بشن و کسایی که محتوات رو میخونن انگاری داری شما براشون دوستانه حرف میزنی و سخنرانی میکنی و اونام آخر سخن رانی نظراتشون رو برات میگن این یه نکته مهم بوده که لازم بود گفته شه .

پیشنهاد میکنم اینم ببینید :   سایت های آنالیز سایت شما

 

 

نتیجه گیری

با تشکر از این که تا اینجا همراه ما بودید. در این پست به بررسی این که محتوا هامون رو به چه صورتی باید تولید کنیم صحبت کردیم امیدواریم بتونید از این محتوا استفاده کنید و به حرفمون توجه کنید تا بازده بیشتری از محتوا هاتون بگیرید . خیلی خوشحال میشیم نظرتون رو برامون کامنت کنید و امیدواریم موفق باشید 🙂